تاثیر اجرای چندین دوره نظرسنجی بر ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات شرکت گاز
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان رمضان یوسفمدد با اشاره به تاثیر افکار سنجی در ارتقای عملکرد و ارائه راهکار اظهار کرد: سنجش افکار و نظرسنجیها در صورتیکه بصورت بی طرفانه و توسط شخص ثالث و بر مبنای اصول علمی صورت پذیرد میتواند جایگاه واقعی شرکتها را در میان پرسنل یا مشتریان مشخص نماید و همچنین خواستهها و نیازهای ذینفعان را جهت تصمیم سازیهای آینده کشف نماید. در غیر اینصورت نظرسنجیهای سفارشی و مهندسی نظرات چیزی جز هدر دادن سرمایه و ارائه تصویر غلط نمیباشد.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اجرای چندین دوره طرح نظرسنجی، افکارسنجی و اثرات آن بر برنامه ریزیها و روند ارائه خدمات شرکت گاز استان، افزود: اجرای چندین دوره نظرسنجی، نظرات و پیشنهادات ذینفعان جمع آوری و با تجزیه و تحلیل آن، باعث ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات شرکت گاز گیلان شده است.
وی با تاکید بر اهمیت نظرسنجی، تصریح کرد: با تشریح نتایج حاصل از نظرسنجی برای سازمان و نهادها میتوان آنها را به این امر ترغیب کرد و زمینه ارتقای عملکرد و خدمات را فراهم آورد.
نظر شما :